Godmorgon

Vaknade halv åtta idag....KUL!
Men det var det faktiskt!
Idag ska jag vara med min mormor, damdamdamdamdaaaam.........
Nä men vi ska bada tror jag, i sjön och i hennes pool. Så det blir väl kul. Sedan i eftermiddag ska jag till stallet. 
Läste att Annie & Mikkan ska rida ut vid 5 tiden, hm... Undrar om inte jag ska hänga på. Om jag hinner till 5 . Tror inte det faktiskt, men hoppas. Eller jag kanske inte får följa med dem? Jo det får jag nog, om jag frågar riktigt snällt ;) 
 
Men nu ska jag gå och borsta tänderna, förstår ni. Jag har nyss ätit frukost. En riktig hotell frukost med melon och allt. Jätte gott var det i alla fall!
 
Puss på er!

Mikaela skriver:

Haha klart du kan följa med om du hinner. Du behöver inte ens fråga snällt;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...