Första dagen i skolan

Himla chill dag i skolan! 
Började 9.30 och slutade 12.00, riktigt skönt. 
Värkar som om det bara är jag som gillar skolan, somhar vart uttråkad hela sommarlovet. Och jag erkänner, längtat lite efter skolan ;) Haha vet. jag är SPECIELL! 
 
Fast tyvär har jag inte fått byta skola och så, för de gjorde jag förra året i 6:an. Började högstadiet då. 
Men nu glömmer vi 6:an och riktar oss mot 7:an. Ska bli kul och börja 7:an här nu. Ska faktiskt bli skönt och få betyg, så man kan hålla lite koll. 
 
Fick världens dåligaste schema!!! Skriver det i nästa inlägg. 

Har nu haft en bra första skoldag? 
 
P.S HAR FÅTT TILLBAKA MIN IPAD NU EFTER ETT LÅÅÅNGT SOMMARLOV, SÅ NU KOMMER DET BLI ÄNNU BÄTTRE BLOGGNING, EFTERSOM JAG KAN BLOGGA FRÅN IPADEN. Överlycklig! :D

TuaW skriver:

Fick du inte ha den på sommarlovet?? Fy va tråkigt :( Fast de kan jag å andra sidan förstå .... :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...