Dagens planer, gott folk!

Himla bra rubrik där, tycker jag!
 
Idag ser planerna ut följande. Har redan vart i stallet, lillesyrran fick rida idag i en halvtimma. 
Men snart ska jag äta lite lunch sedan åker vi ut till min mosters kolonistyga, det är jätte mysigt där! 
Så vi ska alltså träffa min moster. 
Och vid fyra så är det Dina's födelsedagsfest! LÄNGTAR! ♥
Men jag hinner inte åka hem imellan, så jag får åka direkt från min mosters kolonistuga till Dina. Får ta med mig ombyte till Dina ;)
Eller föresten jag och Dina ska sova över. Så när hennes "fest" slutar vid 20.00 så stannar jag kvar och sover över förstår ni. 
Egentligen skulle jag sovit över med Tua, hemma hos henne. Men hennes mamma fick migrän så det gick inte. 
Och Dina frågade nämligen mig om jag ville sova över idag efter hennes fest. Och de ville jag ju såklart :)
 
Det var dagens planer. Kommer nog inte vara bra uppdatering idag, eller imon. Eftersom jag ska vara med Dina :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...