Allt jag köpte på Frölunda Torg

Köpte ganska mycket endå. 
Jag kör igång! :) 
Vet inte om jag ska skriva priset? Ni kanske vill veta ifall ni vill köpa likadan ;) 
Jag skriver priset och skiter i vad ni tycker, snäll jag är! ;D 

Ett par skor från Johanssons, AS SNYGGA! Om jag får säga det själv ;) Valde mellan och ta dehär eller ta ett par converse. Och jag valde självklart de här! As snygga, så min stil!
De är i alla fall ett par PeakFormance skor som jag hittade på rea faktiskt!
Pris: 900 kr Fast jag köpte de på rea, och då kostade de 500 kr. Helt klart värt priset! Och mycket snyggare än converse! Tycker jag då!


Sedan köpte jag faktiskt ett par till skor! ;) Ett par Cheap Monday skor. (Märkesskor, eller båda skorna är väl märkes, fast på rea då) 
Inte lika snygga, men behövde ett par skor som man inte är sååå rädd om. För de andra är värda guld för mig ;)
De ser i alla fall ut såhär:
Pris: 400 kr Fast på rean blev det 200 kr. Också helt klart värt priset! Billiga och bra, det gillar vi! :D 


Sedan.... ;) Så köpte jag en topp från GinaTricot. Ganska enkel men snygg! 
Pris: 149 kr 


Köpte även en till topp från GinaTricot faktiskt. Också enkel men snygg. Ser inte så snygg ut på bild, men när man får på sig den så är den grymt snygg! Ser väldigt konstig ut på bilden, men kommer väl lägga ut en bild på den också när jag har på den ;)
Pris: 149 kr


Ett halsband från Glitter, ville ha något lite längre som passar till enfärgade kläder. Om man vill piffa upp det lite liksom ;) (OjOJ, låter som värsta experten! ;) )
 
Pris: 79.90 kr 

Två nagellack från Kicks. Ska göra en rolig sak på naglarna sen. Eller rolig och rolig, en snygg sak! :)   
Pris: 69.00 kr/st Alltså båda kostade inte 69 kr utan /st (per styck, för er som inte visste vad det betydde, bäst och vara tydlig! :D ) 



Och sist så blev det en mascara från Maxfactor, behövde en bättre än den jag har idag. 
Pris: 175 kr Var lite dyrare, men hon i affären sa att den var super bra! Och ville ha en "riktig" mascara från Maxfactor t.e.x 


Sedan köpte jag ett bästishalsband, fast det rör bara mig & Tua. Ska fråga henne en sak förstår ni ;) 
 
Men det var allt jag köpte idag. Om ni har några frågor så är det bara och fråga på! ;D 
 
Juste, köpte även presenter till Dina som ska ha födelsedagsfest imon (hon fyller år idag, GRATTIS DINA!) Men de kan jag inte visa här (alltså vad jag köpt) För Dina läser min blogg ;)))
Nu blev du allt nyfiken va, Dina?? :D ♥
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...