Läs mer om mig

Jag heter somsagt Tilda och är född -99
Jag är 160 cm lång, brunt hår & blåa ögon, en helt vanlig svensk tjej som driver denna bloggen.
 
Ridsporten har alltid intresserat mig. Jag började rida seriöst när jag var sisådär 7 år kanske.
Jag började som nästan alla andra med att rida på ridskola och har nu byggt upp mig och äger för tillfället en alldeles egen D-ponny vid namn Temple Mashallah.
 
Annat som intresserar mig är fotografering, kompisar och musik som är gansja viktigt för mig och spelar ett stort roll i mitt liv. Lyssnar på musik varje dag, då de inspirera mig så sjukt mycket.
Musik är som en extra drivkraft.
 

Det bästa jag vet med bloggen är att sitta och skriva långa åsiktsinlägg, jag skriver mycket om nätmobbning & mobbning i över huvudtaget.
Jag & flera bloggare i världen försöker varje dag stå emot nätmobbning m.m
 
På min blogg kommer ni hitta en massa bilder och videos- på både träningar och tävlingar då jag och NI kan se hur mycket jag utvecklats. Dessutom kommer det vara en hel deltips & ideér, deepshit och feelings, men även vardagligt snack och bilder.
 
Annars är jag en helt vanlig tjej med ca. 200 läsare om dagen efter mig bara. Jag har byggt upp min blogg från ingenting till där den är idag- på en stadig grund, med massa goa bloggläsare och följare. Jag hoppas fler kikar in på min blogg och fastnar, för det gör bara att jag tycker det är ännu roligare med bloggningen!
 
Så nu är min fråga till dig...Vill DU hänga med mig och 200 läsare, på min resa mot toppen?

Gå i såfall in och börja läsa. Alla är välkomna!
My life and my story, hope you like it!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...