HejHej ❤

Snygg header va?? ;))

Idag har jag vart i stallet, red med Tua i paddocken. Jätte kul och träffa henne igen ❤❤❤

Vi gjorde massor av tävlingar, som vem som kunde galoppera långsammast på en långsida. Och gissa vem som vann! Tua såklart, för Valentine är ju lättare och sitta emot på och "trycka ihop" . Shelly är tvärtom, orkar inte snacka om det ;D

Nä men, sen badade jag henne. Hon blev jätte ren och fin. Skimmel schampot från Hööks är jättebra! Det funkar liksom, och det är ju bra.

Sen har jag även vart i stan och tittat på cortegen. Orkar inte förklara vad det är.
Men okej då! Tjata inte ;D

Det är stora flak som kommer med människor på. Och de skämtar om saker som hänt i världen. Ganska kul faktiskt! :) Mycket humor!

Imon fyller min lille syrra år, så upp tidigt och gratta henne på sängen med en bit tårta.

Sov så gott!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...