Gick jättebra och hoppa idag! ❤

Men hon var lite seg, var tvungen och mana på henne lite extra på hindrerna. Men det gick jättebra ❤
Hoppade en vattenmatta som var jättebred med en bomm över.
Och på slutet tog jag en oxer på 110 cm ❤
Hon blev väldigt överraskad första gången jag kom på det, hon blir typ det när man har hoppat ett hinder på 90 cm och sen höjer till 110 så blir hon lite sånhär " Vah!? Är det ett hinder här!? Oj, vad högt det var, jag måste nog ta i lite extra" Hon liksom halvsover. Men hon är världens snällaste ❤ Hon hoppar ju verkligen ALLT! ❤
Har till och med hoppat över en skottskärra (stavning) som stog i paddocken en gång. Hon tveka inte ens xD ❤❤❤❤❤❤

Men sen andra gången jag kom på oxern så hoppade hon jätte fint över ❤

//Tilda



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...