Dagens Ponny ❤

Äääääär! :

Mac Spot som ägs av Felicia ( http://feliciasponny.blogg.se )

Eller samma som Tua här, hon hyr honom :)

Spotty som han kallas är 20 år, alltså född 1992.
C-ponny, vet inte exakta måtten. Men han är en C-ponny i alla fall.
Var med i GP-ponnyn detta året och kom 2:a. Spottys ägare Victoria känner jag faktiskt. Eller känner och känner... Prov red hennes D-ponny en gång när vi letade häst. Så hon vet vem jag är i alla fall ;)))
Han är appalosa färgad och bara för sööööt!
Ett riktig liten bus-ponny som älskar mat! ;D ❤❤
En bra läromästare! :)

Här kommer lite bilder: (Felicia har precis fått honom, och har därför inte hunnit ta så många bilder)

 


Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

SV: Jag längtar också MUCHO!

Och jag måste hålla igång Destiny också, Shelly och Destiny är rättså lika ändå, tjocka, skimmel, snälla, loja, och måste hållas igång på sommaren, hehe xD

Åhh, längtar till sommaren <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...