Vinnaren av veckans blogg

http://tildazblogg.blogg.se/2013/may/veckans-blogg.html
Länken dit, alla som deltagit.
 
Jag tycker alla bloggar var grymma, och jag menar det! Och jag klarade inte av att välja ut någon bara sådär. För det var alldeles för svårt.
Så jag lottade helt enkelt.
 
And the winner is....... KLICKA PÅ BILDEN
 

Vinnare nr.2
 

Vinnaren av denna omgången blev Fanny & Viktoria. Fanny, 16 år & Viktoria, 18 år.
Två tjejer med en stor passion för hästar. De har nyligen startat upp ett företag tillsammans där de fått uppfylla en dröm de haft större delen av sitt liv, hjälpa utsatta djur. Bloggen är fylld med skratt, mot- och framgångar och även deras kärlek till hästar.
 
Kika er in på bloggen för att läsa mer om deras liv.

benedit ♥ skriver:

grattis till dom :)

Viktoria skriver:

gud vad roligt, tack! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...