HÄNG MED!

Ni har säkert märkt nu under de senaste dagarna att uppdateringen vart total kass. 
Och det finns en förklaring! Har nämligen pillat med en anna grej, och funderat en hel del. 
 
Har funderat och funderat. Och bestämt mig! Jag ska byta blogg till tildaedin.webblogg.se 
 
Och det finns många skäl till varför jag vill byta! 
-Bättre namn, istället för tildazblogg.... Nu känna det mer proffsigt, tildaedin ;) 
-En ny start, har helt enkelt tröttnat på denna blogg, ny start, och kanske lote nya läsare? :) 
-Jag vill ha webblogg.se, istället för blogg.se, känns mer udda. ALLA har ju blogg.se, plus att blogg.se & webblogg.se är exakt lika, bara olika namn. Så same shit ;) 
 Det var lite av det. 
 
Jag hoppas verkligen ni kommer fortsätta följa min andra blogg! 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG!
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG
 
 
 
 

Annster skriver:

Fin häst :)

jasmin skriver:

Åh vilken underbar häst du har :)

Annika skriver:

Snygg häst :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...