Världens sämsta ridpass...

Och detta har ingenting med Shelly att göra. För hon var gudomligt fin idag! 
Utan när jag säger sömsta, så menar jag mig själv. 
Har ju så fruktansvärt ont i fotenm går runt och haltar och kan bara inte gå Ordentligt. För om jag gör det så vill jag bara gråta av smärta.. Okej, kanske inte. 
Men det gör skitont! Och jag har ingen aning om vad som helst.. Så folk i stallet trodde väl jag var helt knäpp, med tanke på hur jag gick. 
 
Men om vi kommer till ridpasset. Tog det försiktigt i början. Det värsta var att sitta upp och speciellt sitta av. Ajaj.. 
Satte foten i stigbygeln och det kändes okej. I allla fall i skrotten. Tills det kom till trav, och det gick ju inte alls. 
Hade först tänkt att avsluta ridpasset eftersom det inte gick, men så kom jag på att jag kunde (så smart som man är) sätta stigbyglarna framför sadeln. Och inte ha några stigbyglar alls. 
Och det var ju mycket bättre! 
 
Galopperade henne rätt mycket idag, hon börjar verkligen komma igång nu. Och hon kändes jättefin att rida! 

Johanna skriver:

Stackare! Vet du inte vad som har hänt med foten? :(
Krya på dig! <3

Fanny skriver:

Hej! Tack så mycket! Dsm, jättefin blogg. Helgen har varit riktigt bra, gick fort bara. Har du haft en bra helg?

Krya på dig!

Lovisa D skriver:

Hoppas att det går bättre en annan gång!:)
sv:Det ska jag kolla:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...