Svarar på en kommentar

Från: 
Stella Heej! Har du haft din ponny på stora torp innan? För sköter en ponny där och sett att det vart en höst som hette temple marshalla där innan..;)

Hej Stella! Blev jätteglad när jag såg denna kommentaren. Och eftersom du kanske inte hade blogg så svarar jag såhär. 
Och jajamensan, du har helt rätt. Fast ändå inte ;) 
Temple Mashallah har stått där innan med tidigare ägare Maria Langkilde, kanske känner du till henne?
Jag vet att hon stod där, så det stämmer :) Så hon har stått där, bara inte med mig. 
Jag googlade lite på "Stora Torp" och fick fram en hel del bilder, och förstod genast att det var där Temple Mashallah stått :) Var nämligen inte helt säker innan. 
Tack för din kommentar!
Ser ni henne, raden längst upp. HAHA SÖT
 
 
 

Stella skriver:

Åh vad kul :) tack för svar! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...