Ridpasset

Började med att skritta ut i en kvart ungefär. 
Sedan red jag lite i paddocken, och hon var jättefin! Duktig ponny!
Gjorde mycket skänkelvikningar och så, och det gjorde hon helt perfekt!
 
Red dessutom med dressyrmupparnas kollektion idag. Deras bruna linder. 
De var rätt snygga på henne, eftersom hon är lite gråskimmel. Inte, kanske lika snyggt till hästen på bilden. 
Ska börja rida med lindor mer! Det är både snyggt & bra. 
Har tusentals. Har två stycken rosa lindor, ett par är mörkrosa. Och ett par är ljusrosa. 
Så mycket pengar man lägger ner på lindor, och så använder man dem knappt. Inte jag i alla fall. 
Men nu ska det bli ändring på det! Mer ridpass med lindor, punkt slut. 
Vi hörs. 
 

Katarina skriver:

Hej jätte fin blogg kika gärna in på min blogg och kommentera gärna något fint så blir jag jätte glad :)

io skriver:

sv: nej det är lungt vist vi kan göra bloggbyte :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...