PluggarN

Direkt efter skolan så la jag mig i min säng och vilade min fot, samtidigt som jag spelar The Sims 3.
Det var jättelänge sedan jag spelade det! 
 
I alla fall, sen satte jag mig och plugga en massa. Har nämligen NO presentation imorgon. Ingenting jag oroar mig över sådär, men ska få ett B på min presentation i alla fall ;) 
Och jag vet att uppdateringen inte vart den bästa idag, men jag har bara inte haft tid. 
 
Lovar att den ska bli bättre imorgon. 
Inget stall idag heller, lilla foten måste vila. Men det är på bättringsvägen nu. Och doktorn sa att jag skulle försöka gå på foten ÄVEN fast det gör ont. Det är inte det roligaste ska ni veta.
Men imorgon kan jag säkert rida igen. 
Har bildbrist, suck...  :( 

Jenny skriver:

Sv: Hej! Tack! Jo måndagen var bra, var ledig så fick en hel massa gjort här hemma =) Hur har början på veckan vart för din del? Såg här ovan i inlägget att du gjort illa foten, inte kul =(

Jennifer skriver:

Hahah, söt katt! :)

Daniella skriver:

Jo min nåndag var väl bra. Lite seg som jag brukar va på måndagar
hehe! Tack för din kommentar. Jätte fin design har du :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...