Nöjd ponny

Tog av täcket idag faktiskt. Så hon får stå utan hela natten och hela dagen imorgon.
Det kommer bli så skönt för henne!
 
Imorgon, stallplaner? Ska inte till stallet imorgon, tror jag inte. 
 
Ska åka till stan med Emilia efter skolan. Och bara går runt, är på jakt efter en ny bikini ;)
Vi ska väl egentligen inte göra något speciellt. Skulle väl köpa något guldpass kanske, kolla på bikinis, bara vara där och ta det lugnt ;) 
Så det var morgondagens planer. 

Idag då. Idag red jag lite i paddocken. Shelly var pigg och fin!
Hon var så himla duktig så jag skrittade ut en sväng på 30 minuter också.
Det har vart SÅ varmt idag. Men det är ju härligt! När jag var i stallet så var det 18°+grader! 
Och det ska bli lika varmare imorgon med, så det var därför Shelly fick skippa täcket! 
Coolingar...
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...