Godmorgon readerzzzz

 
Sjukt pigg idag, woohhooo. 
Känner inte Insdagen som jobbig längre, vilket är otroligt skönt. Eftersom jag går till fyra, det känns inte jobbigt längre faktiskt. 
 
Nu sitter jag här i min jeansjacka och är nästan påväg att gå. Väntar bara på min kompis som ska komma först. 
Idag planeras inget speciellt. Ska åka till stallet sen och skritta henne i 45 minuter, precis som jag gjorde igår. 
Red ut i en halvtimma, och sedan red i paddocken på goug i en kvart. BARA SKRITTA, suck. Längtar tills jag får sätta igång henne igen, och börja träna & tävla! 
En positiv sak med att hon vilar och bara skrittas är att hon är sjukt, sjukt, sjuuuukt pigg! Och det är jättekul, eftersom hon aldrig är det i vanliga fall ;) 
Nä skämta, men det är kättebra att hon har så mycket energi. 
 
Nu måste jag sticka, vi hörs mer senare! Antingen under skoldagen, eller helt enkelt efter skolan. 
Juste, glömde jag berätta att jag satt och pluggade i 1 timma och 30 minuter igår inför spanska, och matte provet som är till nästa vecka. Nu känner jag mig duktig. 
Vacker bild


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...