Hair donut

Något jag tycker är extremt snyggt & som jag även använder mycket i min vardag är en så kallad hair donut. 
För er som inte riktigt hänger med på vad en hair donut är, så vet ni säkert det snart. Här kommer lite exempel på donuts. 
Detta var en extremt stor donut, inte lika snyggt tycker jag. Men jag har stort och tjockt hår så blir det såhär.
Denna var mer "normal", ett bra exempel på en hair donut.
Jag har en brun donut, och den är extremt smidig & bra. Istället för att ha en tråkig tofs som är rätt så utjattat så kan man ha en donut istället. Så sjukt mycket snyggare än en vanlig tofs som man har satt upp i en liten krullidut som bildas som en boll. Donuten är också väldigt lätt att använda, väldigt lätt att göra på sig själv. Tar 1 minut sen är den klar. Kanske kan lägga ut en video någon gång där jag visar hur jag sätter upp min donut. 
 
Finns att köpa på de flesta ställen. Gå bara in på Lindex, H&m eller vad som helst. Så finns det garanterat där rakt framför ögonen på dig. Den är heller inte alls dyr, så man kan gärna köpa lite olika storlekar om man känner för det. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...