VÄRSTA jag vart med om!

De fick avbryta hela tävlingen, min L:B :(
Det ÖSER ner. Jag har aldrig varit med om så mycket regn, det åskar och blixtar!
Och det bara öser ner.
Fick rida min L:C+ i ösregn. Men Shelly var SÅ fin! Aldrig varit såhär fin! Fina, fina, fina ponnyn!
Rev sista hindret i omhoppningen, sista! 1 utan placering. Blev 5:a av 15 st. 1 utan placering!
Det var helt och hållet mitt fel med rivningen, skulle hållt tillbaka henne något. Så hade det blivit perfekt!
Om jag inte rivit skulle jag kommit 2:a, men men.

FINA PONNYN. Hade 2:a bästa tiden i alla fall! :D
Det går inte att beskriva hur mycket det regnar! Har aldrig varit med om detta.
OBS! Det ser ut som om jag ramlat av. Men det är regnet!




Johanna skriver:

Vad synd med regnet, men grattis till en fin runda! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...