Vad är det med mig?

Jag vaknade tio över åtta idag. IDAG. På en ledig dag! 
Jaja, det är bara upp och hoppa. Har vääldigt mycket att göra idag. 
  • Städa mitt rum
  • Rensa i lådorna
  • Måla av Lovisa, har lovat
  • Stallet
  • Fixa trädgården
Och man kan ju räkna med att städa tar 1 timma, eftersom jag även ska möblera om på rummet också. 
Och stallet tar väl 3 timmar.
 
Och allt annat tar också tid. Och vi får gäster i eftermiddag, i och för sig pappas brorsa. Men det kan ju inte se ut hur som helst när de kommer in här ;) 
 
JOBBA JOBBA JOOBBAAA
Usch tur att jag bättrat på min sist på äldre dar! 
Barnvangnshänder 
Luta sig framåt
FÖR korta läder! 
Shelly är alldeles för lång igentligen, skulle behöva komma ihop lite ;) 

angelica skriver:

mycket att göra ju :)
sv: taack! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...