Tisdag Morniing

Vet ni när jag tycker det är sådär jätteroligt att blogga?
Ja, det är ju självklart alla kommentarer, läsare och så vidare. Men när jag är riktigt sugen på att lägga upp inlägg är när jag har mycket bilder att visa. Igår var t.ex. Emilia med i stallet, och vi tog en massa, massa bilder på Shellan. Vill bara visa alla nu, men ska spara dem så gott som det går. Ha ett i varje inlägg kanske? ;)
Bild från igår, åå så fin hon ääärr! Finaste pållen. Ser ni vad mörk hon har blivit. Men det är Shelly det, hon blir jättemörk på sommaren och jätteljus på vintern. Knas ponnyn...
 
Idag är det Tisdag, just det. Startade upp min Tisdag bra med en god & stabil frukost.
 
Vi hörs under dagen! GRYM uppdatering ska det vara idag! TAGGA


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...