I want you to staaaaaay....

.....here on my blog.
 
Gud vad jag är rolig. Jag kan fortsätta om ni vill. Ni vet vilken låt det är va? Rihannas låt STAY.
I promise to do the best I can. I promise, I promise, I promiiiiseeeeeeeee.
How hard can it be, really, to sit down and write good posts.
OOOOH, now tell me, what should I do. For you to stay here
 
Den texten som är markerad blev ju bäst. Tänk er när hon sjunger " OOOHH now tell me now tell me now tell me now you know"
 
Äh. Är man skicklig så är man. Och är man grym så är man. Och det hela leder till att man är grym på att göra om låtar också.
As simple as that!

Nä OJ vad jag blandade i mycket engelska i detta inlägget, som en hel jädra påse med gott och blandat!
 
NÄ GUD. Förlåt. Jag brallar ut helt. Är på ett riktigt skratt-humör.
EN RANDOM BILD PÅ EN UGGLA. VARSÅGOD. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...