Hatar dig tån, hatar dig förkylning!

Jag skulle ju egentlogen ha tävlat idag igen, friidrott. 
300m & 2km. MEN nu blir det inte så. För jag mår jätte dåligt. 
Fortfarande ont i tån när jag springer och verkligen tar i. Det är inte som i stallet, lite galoppsprång. Utan när man tar i! Och det måste man göra, man måste ju springa jäkligt fort för att få en bra placering och tid. 
 
Och jag kände då att jag ställer inte upp idag när jag har så ont i tån när jag springer. 
Plus att jag är jätteförkyld nu också! Kan knappt andas, och jätteont i halsen.
Så jag hoppar över tävlingen idag. 
 
Fast ska ändå sit och kolla på lillasyrran, som ska springa 60m & 200m. Hon har höga förväntningar på att så min tid i 200m, jag har nämligen sprungit det på 28 sekunder ;) Hm, undrar om hon slår det ;) 
 
 

nattis skriver:

vad fin header du hade och häst! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...