Ä N T L I G E N

Slutade skolan vid halv tolv idag, riktigt skönt. 
Cyklade hem och nu ligger jag här. 
 
Världens lyckligaste tjej, har precis kollat klart på Pretty Little Liars, avsnittet som kom ut igår. 
Säsong 4, ååå jag vill bara se mer, mer & MEEER! 
 
Helt sjukt hur bra en serie egentligen kan vara. Så spännande hela tiden! Jag tycker inte det är tråkigt någstans i serien, utan hela tiden spänning. Det händer alItid något! Och det är ett plus för mig. 
 
Tror inte jag ska till stallet idag, eftersom jag planerat att gå på friidrottsträningen. 
Eller det är lite krångligt. För jag vet inte om jag ska gå på friidrottstäräningen eller inte, har nämligen sträckt min vad (såklart så ska ju allt sånt hända just MIG, först var det den stukade tån och nu en sträckt vad, vad kommer härnäst?) 
Så vi får se. 
 

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥ skriver:

Fin bild. :)

Lovisa - en satsande ryttare skriver:

Snygg bild :)
Är det din kamera?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...