Random snack

Dagens problem: Jag vet inte om jag ska andas med näsan eller munnen. JOBBIGT.
 
Jag tar för givet att ni alla hört fjortonåriga Rebecka Blacks såkallade "låt" Friday (66 miljoner views på youtube, men har ni missat ska ni egentligen bara vara glada), utnämnd till Sämsta Låten Någonsin (nej, jag skojar inte)
Lyssna bara: 
Hennes röst äcklar mig. Uhhh.....
 
Över till annat:
Skoldagen var riktigt chill. Och jag ska inte skryta om den mer nu. 
Väntar deseprat över att min kära fader ska komma hem så jag får åka till stallet någon gång. Nu har jag vart hemma helt ensam i 6 timmar, jag har fått nog. 
Och nu plinga dörren. Gissa vem som kan. Papppaaa. 
Äntligen, stallet här kommer jag. 
Pappa och jag åker bara ut en snabbis. Det som ska göras är följande. Mocka. Ta in hästar. Fylla hinkar. Göra höpåsar. Lägga in nytt spån i boxen. 
 
Sedan är det hem. Ska kolla på det nya avsnittet av Pretty Little Liars som äntligen har kommit ut. 
Men nu måste jag sticka to the stable. Vi höörs! 
 

Daniela skriver:

SV; Tack desamma! Yeees, du?

Tua Westerlund skriver:

Aa den va faktiskt sjukligt dålig. Hahahahaha!! Eeeuuuww!!!

Tilde L skriver:

Nu har du chansen att vinna en länk, gå in på min blogg & kolla, läs igenom inlägget.
http://tildelindgren.blogg.se/

Sarah & Emilia skriver:

Kolla gärna in våran blogg! :))

Amira skriver:

Underbar blogg med jätte bra inlägg. bilder och upd. Supersnyggt jobbat! Grymt :)

Kram AmiraR

Maya :) skriver:

Åh vad fin blogg! Söt häst du har ;)
Håller med, hon sjöng väldigt ljust och falskt xd

Sofia Börjesson! skriver:

Fiin Blogg!

Lizette skriver:

Sv: tack så mycket, hoppas du kikar in igen! :D

Jadå det är super! Sj? :)

Eve skriver:

SV: Tack detsamma :-D. Jo min Torsdag har varit underbar, dd?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...