Nu kör vi!

Nu kör vi igång med en ny blogglek. Funderar på om jag ska denna & den andra. Men det kanske blir lite mycket. Men fick en kommentar om ett tips att ta en blogglek som inte handlar om hästar. Och jag känner att det är en jättebra idée. Men hästar är mitt liv. Jag kommer inte starta värsta mode bloggen här. Utan denna blogg är inriktad mot hästar. För det är mitt liv. Sen är det ju klart att det händer andra grejer oxå. Försöker att variera mig lite. Men jag känner att denna bloggleken får bli bra nu så länge. Och så kör jag kanske på med den andra som är mer mot hästar oxå. Hoppas ni hängde mer där. 

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 - Hem/Inredning En presentation av mitt hem

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.

Dag 12 - En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 13 - Mitt drömbröllop.

Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sedan.

Dag 15 - Någonting jag ångrar.

Dag 16 - Innehållet i min väska.

Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.

Dag 18 - Vad jag åt idag.

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.

Dag 20 - Min favorit film.

Dag 21 - En bild på mig själv som är tagen utan någon annan.

Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag 23 - En låt som får mig att gråta.

Dag 24 - Mitt favorit program - och varför.

Dag 25 - Min favorit högtid. Varför?

Dag 26 - En favoritbild jag tagit.

Dag 27 - Vilken kamera fotar jag med oftast?

Dag 28 - Hur jag brukar ha mitt hår.

Dag 29 - Vad använder jag för smink till skolan?

Dag 30 - Hur fixar jag iordning mig på morgonen? 

Dag 31 - Vilka består min familj av

Dag 32 - En bild på mitt rum

 

 

 


Jennifer skriver:

Sv: tack detsamma ! Nja det var andra dagen i skolan så det var lite tråkigt men annars var det bra , har du haft en bra tisdag ? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...