Dagens ridpass + lite mer

Red en blandning mellan markarbete och dressyr. 
Gick jättebra!
 
Kände redan när jag började trava att det började strömma in folk. 
Tillslut var vi 10 ponnysar därinne som red runt. Det var kaos(!!)

Därför red jag inte så länge. Jag kände att det inte riktigt gick att rida ordentligt. Jag som hade tänkt att hoppa idag och allt. Inte hoppa, hoppa. Utan mer hoppa någon liten studs. Men det  ar ju helt kört därinne.  

Dagens friidrottsträning

Jisses, vilken hård träning det var idag då! Jag hade värk i mina ben. Vi körde så hårt så jag mådde illa. 
Vi började med att värma upp & göra lite späntshopp. (LOVISA!)
Sedan därefter så gick vi över till den stora banan. 
Vi parade ihop oss tre och tre beroende på hur snabbt man sprang. 
Vi började med att springa 100m, man skulle ge 90%. Inte fullt alltså men nästan. Så det var ju inget slöande här inte. Efter det vilade vi i tre minuter. Och så körde vi därefter 150m i maxfart denna gången.
Och sedan så blev det 200m, i maxfart där med. 
Så höll vi på i 1 timma och gjorde det om och om igen. Det var en vldigt jobbig träning. Som sagt jag var så trött så jag mådde illa. Mjölksyran bara växte fram, låren värkte. 
Nä usch, men kul var det!

Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs! 
 
 
 
 

Lovisa skriver:

Haha! Nä, vad fuuul jag ser ut!

Cajsa skriver:

Super fin blogg du har!!!! Titta gärna in på våran! Kramisar från Teamfour!

Johanna & Rebecka skriver:

Vilken fin ponny du har!:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...