Jag & Emilia=flumm!

Jag och Emilia alltså, ibland är vi så himla flummiga!
Som idag på gympan, det var en väldigt rolig gympalektion! Vi kom på världens fulaste segerdans. Och hahhhaha, nu kommer det roliga som inte alls låter roligt såhär i text. Men jag lovar, det såg roligt ut!!
Det låg en rockring på marken. Och jag och Emilia får syn på den. Båda springer mot den. Jag hade tänkt och hopp över den men Emilia hade tänkt något helt annat! Och självklart så sätter sig ju Emilia i den där rockringen PRECIS när jag är i luften och ska hoppa över rockringen. Och vad tror nu händer, jo jag hinner ju inte bromsa. För jag är ju i luften och ska hoppa över ringen. Så jag faller rakt på Emilia som sitter på knän och huckar sig. Asså hahahahahahahahahahah!! Shiiiet vad vi skrattade! Herregud!!
Ja det är goa minnen det, eller vad säger du Emilia?? ;D

Vet att det låter hur konstigt som helst såhär i text, men jag lovar! Ni skulle vart där och sett det!! ;D


EMILIAguld skriver:

Jaaa herre gud!!! Shit va kul det så ut:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...