Dagens ridpass 19/11

Dagens ripass, 

jag red ut i en timma. 
Red "Nora-vägen" som jag kallar den. Det är den vägen som går in till Nora. 
Jag både skritta, trava och galoppera. Och hon var jättepigg! Har inte så mycket mer och skriva om dagens ridpass. Eftersom jag inte tränade på något speciellt. 

Funderar på att byta blogportal till nattstad. Det finns ju så att man kan föra över t.ex denna bloggen till nattstad. Och så finns alla inlägg kvar på den. 
Är bara så trött på blogg.se Men jag vet inte om jag kommer byta. Man kommer ju att tappa läsare, det vet jag. Men det spelar ingen roll, blogg.se suger! 
Vad tycker ni att jag ska göra? 

/Tilda

Maja skriver:

Ha kvar din blogg här på blogg.se!!

Maja skriver:

Snälla ha kvar din blogg här på blogg.se!!!!!!!!!

Maja skriver:

Oj, råkade skicka två gånger.......Hehe!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...