Torsdag Kväll

Godkväll alla läsare!

Som ni ser så är det ny design + ny heade här på bloggen. Sa ju för länge sedan att jag skulle ändra header. Men det blev bara aldrig riktigt av. Men nu har det äntligen blivit av. Och varför jag bytte design, kan ju en del undra.
Tanken från hela början var att byta till en juldesign, en röd design och så faller det snö. 
Men, jag personligen älskar denna designen som jag har nu. Denna nya, den är så snygg. 
För jag tycker denna designen + headern är mycket snyggare, än att ha en juldesign + julheader. 
Det var bara det jag ville säga, och det var det som var överraskningen. 
Och så kommer säkert denna frågan komma upp att, har du gjort din design själv? Har du gjort headern själv? Så istället för att få massor av såna frågor som ställs om, och om igen. Så svarar jag på det nu. 
 
 
Headern är tagen från designadinblogg.se, så jag har inte gjort den själv. Men en sak jag har gjort, det är att sätta in den i alla stilmallar/kodmallar. 
 
Och headern har jag gjort alldeles själv. Har ett perfect program för att göra headers, dock så är det ganska så avancerat i början. Men när man väl har kommit in i det, så kan man göra hur fina headers som helst. Jag kan göra massor av olika fina designers, men lite roliga mönster och allt sånt. Varför jag har valt att inte göra något sånt roligt på denna headern är för att jag tycker det är snyggast så som denna är. Stilrent & snyggt. Inte för mycket grejer på och allt sånt. Utan har bara valt ljusa, fina bilder :) 
 
 
Har precis lagat mat tillsammans med pappa. Jag brukar i stort sett aldrig laga mat här hemma, har aldrig gjort det. Men så tänkte jag idag att, nä men nu ska jag faktiskt ta och laga mat idag. Och då fick det bli ost - och skinksås med pasta. Har gjort det på hemkunskapen i skolan hela två gånger, så det var därför jag tog just den rätten. Och för att den är så sjukt god! När man gör den själv, skolans är helt okej. Men inte lika god som den blir hemma. 
Så resultatet av dagens middag var lyckad, det smakade jättegott! ♥ Inte för att det är så intressant för er men, men..
Ha de! ♥ 
 

Ellinor skriver:

Den var verkligen jättefin! Headern och designen.

Matilda Grankvist skriver:

Det blev verkligen supersnyggt!
Headern är görsnygg! Och samma med designen!!!!!!

Matilda Grankvist skriver:

Det blev verkligen supersnyggt!
Headern är görsnygg! Och samma med designen!!!!!!

Matilda Grankvist skriver:

Det blev verkligen supersnyggt!
Headern är görsnygg! Och samma med designen!!!!!!

Matilda Grankvist skriver:

Det blev verkligen supersnyggt!
Headern är görsnygg! Och samma med designen!!!!!!

Matilda Grankvist skriver:

Det blev verkligen supersnyggt!
Headern är görsnygg! Och samma med designen!!!!!!

Matilda Grankvist skriver:

Det blev verkligen supersnyggt!
Headern är görsnygg! Och samma med designen!!!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...