Jag är med och tävlar om ett hästporträtt!

Min favorithäst är min egna ponny Temple Mashallah. 
Min motivering till varför Temple Mashallah är just min favorithäst:

Shelly som hon kallas är en ponny man kan lita på till 100% 
Hon skulle ALDRIG göra något för att vara elak. Eller varför skulle hon ens? 
Hon är verkligen världens snällaste ponny! Man kan göra nästan vad som helst på henne. Hon är snäll och sköta, står nästan och sover när man borstar henne.
ALLA kan rida Shelly, och det menar jag verkligen. Det spelar ingen roll hur mpnga år du ridit, alla kan verkligen rida henne. Hon är ingen komplicerad ponny. 
Min storesysters kille är SUPER rädd för hästar. Men han hängde med till stallet en dag, och det var bara Shelly som kändes trygg och klappa, sa han när vi kom hem från stallet. Men man ser nästan på Shellys ögon hur snäll hon är, på ögonen och hennes kroppspråk. 
Så varför Shelly är min favorithäst är för att hon är så snäll och sköta & rida. Och jag älskar de hästar som är snälla och rida, och speciellt hoppa och tävla med. Precis som jag vill ha en trygg häst i. Och att hon är en sån trygg ponny, att man då vågar lita på henne. JAG ÄLSKAR DIG SHELLY! DU ÄR VERKLIGEN VÄRLDENS BÄSTA PONNY! LOVE YOU! ♥ 
 
 

Clara skriver:

Aw, låter som en riktigt mysig häst! Vi har en sån här hos oss också! Gosi heter han, passande nog haha! Alla borde få chansen att träffa såna supermysiga hästar!

Kram Clara, (och tack för ditt fina bidrag till tävlingen♥)

TuaW skriver:

HAHAHAHAA Vilken rolig bild, den sista! De ser ut som om du håller på å börja skratta <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...