20/8 2012 Godmorgon

20:onde idag då=skola.
Ska bli kul och komma till skolan igen, börjar inte förrän halv tio.
Startade dagen med en dusch, skönt!
Förresten, fick faktiskt migrän igår, det var därför jag inte kunde blogga på kvällen. Så är helt utvilad nu eftersom jag sovit i 12 timmar i sträck (tack migränen)
Men Shelly gick ganska bra igår i paddocken. Hon lyssnade på mina hjälper o så. Men vi behöver öva mer på att hon ska gå fram men endå lyssna, för hon blir gärna lite lång när man ska öka. Så igår red jag väldigt saaakta, men då gick hon ju bättre. Men jag tycker att jag fick ihop henne hyfsat igår faktiskt, så är nöjd. Fast efter en stund när hon blev trött (efter 10 minuter, haha) Så skulle jag byta galopp. Och de ville hon inte, hon som alltid byter av sig själv typ. Jag bara sitter till lite. Knas ponny!
Och juste, bakbenen hänger inte alla med, men det kommer gott folk! ;)
Nä nu ska jag äta lite frukost.
Ha en bra dag, första dagen på skolan och allt :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...