R E S P E K T !

ALL respekt till DIG! 

Det gär bevisar bara så klart hur mobbningen har gått överstyr. Vad händer med världen? Vad händer med Sverige? Vad händer med internet? 
Jag mår dåligt av detta. 
Kanske borde folk bara stanna upp för en ägonblick innan de slänger ut sig en massa elaka kommentarer! Stanna upp och tänka, vad är det jag håller på med? Är det verkligen det här jag vill. Sitta och skriva elaka, dumma kommentarer till andra? Få andra och må så dåligt så det finns inte... 
LÄS IGENOM ALLT! 
 

Jenny Erlandsson skriver:

måste bara säga att det var bra skrivet ! ta hand om dig tjejen <3

sv: ja frisyren är riktigt snygg men det är nog sjukt svårt å göra ;) kram

Elsa skriver:

Nu drar jag igång en ny veckans blogg, anmäl dig och få chansen att vinna en länkning!

http://eventingbyelsa.blogg.se/2013/may/veckans-blogg.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...