Jahapp

Jag som hade tänkt att lägga mig tidigt idag, och då syftade jag alltså på 22.00

Men det känns som om jag inte kommer hinna det.. Allt jag måste gära innan jag lägger mig;
•Fixa tidsinställda inlägg till imorgon, samt en åsiktsinlägg
•Göra iordning mig, tvätta ansiktet, göra en fläta (sköta om mitt hår), noppra ögonbryn
•Välja och lägga fram kläder till imorgon
•Lägga lite kläder i tvätten, städa ordning på rummet
•Ladda över alla bilder från systemkameran
•ÄTA!
•Äta min delicatoboll

Och allt det där ska ingå inom beloppet på 20 minuter, puuh.
En sak är ju klar, att jag inte kommer hinna. Men det är värt ett försök.
Ha ha vi hörs mer imorgon! :)
Oh juste, en sista grej! Sätt att en massa läsare fått en massa inspiration av mina åsiktsinlägg, klicka in på 5 bloggar som hade fått inspiration från mitt inlägg faktiskt!
Det är så kul att ni gillar det! För jag lägger ju trotsallt ner en massa tid på mina åsiktsinlägg :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...