HEELLUU

Tooooorsdaaaaaaaag
Idag är en speciell dag, eftersom vi har orienteringsdag. Och vi ska samlas där vid 10. Och det betyder att jag får världens längsta & bästa sovmorgon. Avundsjuka? ;) Nädå..
Älskar orientering, har inga problem med att läsa en karta heller, så har lätt för det också. Så då blir det extra kul!
Kan känna mig lugn också, eftersom jag ska orientera med världens bästa orienterare! Emilia går nämligen i det.
Vi ska orientera vid en sjö, eller inne i skogen. Så det gäller att man är vacksam, verkligen se efter vart man är hela tiden, på kartan. Annars går man vilseee....
 

Stallet idag, igen. Som vanligt, vad annars? Ni skulle & jag själv för den delen, bli väldigt förvånad om jag skrev "ikväll är det fotbollsträning igen då, som vanligt"
Nä usch, skulle aldrig kunna tänka mig det. HATA BOLLAR FÖR EVIGT!
Vi hörs lite senare, fixat lite tidsinställda också.

Lydia skriver:

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en komentar :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...