Har döpt musen till Rudolf

Ny mus som Pebbles släpat in, stolt katt!
 

Fin blogg, fina bilder och bra inlägg (: Allt bra idag?

Tuuli Elmgren skriver:

Sv; (svarar först på frågan om Back on Tracken) Ja, London är ju inte ung så han har haft ganska mycket gallor på just bakbenen och de har försvunnit helt nu. Vill man att de ska försvinna så ska man använda dem dagligen, jag gjorde så att jag satte på dem varje dag efter att jag ridit, så direkt när vi kom in så fick han på sig dem. Sedan tog jag av dem precis innan jag åkte hem.

Även när gallorna försvunnit så är det bra att använda skydden efter hårdare träningar och liknande just i förebyggande syfte (:

Svarar också på frågan angående bloggen.
Jag kommer att byta blogg när London är såld, men han är kvar nu så även om jag skulle ha en till häst samtidigt så har jag kvar londonryttaren.se tills London är såld.

Johanna skriver:

UUSCH :( Hatar möss :S

Svar: Vad roligt att du trivs bra i din ridklubb!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...