Good Morning Readers

Solen bara steeeker.
Red Shelly i bara shorts igår, är det sommar eller? JA, på HÖG nivå! Härligt om nåt!
 
Har för övrigt min nya favoritlåt, det började med att lillasyrran gick och sjöng på den. Jag total älskar den.
Maybe, the song is old, but who cares ;) Sjunger på den hela tiden, OCH jag kan hela låten utantill, najs ja vet.

Ikväll är det Eurovision Song Contest också, inte för att jag kommer titta, men ni kanske ska det. Tror ändå inte vi har någon större chans till att vinna i år igen, eller komma bra till. Tycker inte låten är tillräckligt bra. Det är bara en vanlig låt. Det händer inget speciellt med den. Man kan ju jämföra Loreen´s låt och hans låt, väldigt stor skillnad tycker jag. Det hände mer i Loreen´s låt, om ni förstår vad jag menar.
 

Anonym skriver:

Sjunger din lillasyrra bra? Kan du inte spela in när hon sjunger denna låten? :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...