Gissa vem som har världens bästa Fredag?

När jag får börja sätta igång Shelly igen, då jääklar ska magen bort på henne, hon är väldigt tjock nu. Tror vi får försöka minska magen genom ridningen, ut och galoppera mycket. För vi kan absolut inte sänka hennes hö. För hon får redan 6 kg om dagen, bara! Och hon kan ju verkligen inte få mindre än det!
Ä
Jo, jag såklart. STUDIEDAG, STUDIEDAG, STUUUDIEEDAAAG.
Idag ska jag bara ta det lugnt. Åker till stallet ikväll och grillar med alla andra där, tror vi skulle grilla korv, mysigt :) 
Jag hade planerat att göra allt dethär idag :
  • Baka med lillasyrran 
  • Plugga inför spanska provet, har bestämt att jag ska få B på det också :)
  • Cykla ner till vitsippebacken och ta en massa fina kort! Lovisa vill nog följa med. 

Det är de jag planerat, right now. Och allt detdär tar en stund. 
Har för övrigt bildbrist på HÖG nivå, samt ingen blogg inspiration. 
På Måndag får jag förresten börja sätta igång Shelly igen, fatta hur glad jag är! Och då kommer det nog vara bättre uppdatering, och bättre inspiration när jag kan börja skriva om "mina ridpass" igen. Så det blir perfekt! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...