:(

 

Emiliaguld skriver:

Va ska du inte rida shelly mer efter dom 8 dagarn??:0

Elsa skriver:

Nu är denna veckans omgång av Veckans blogg avslutad, gå in och kolla om det var du/ni som vann.
Du kan också anmäla dig/er till den nya omgången för en till chans att vinna! :)

http://eventingbyelsa.blogg.se/2013/may/vinnare-av-veckans-blogg.html#comment

emma skriver:

Hej, fin blogg! :)

Är du intresserad av en relativt ny hästsport som heter TREC? Kolla i så fall in på min blogg, där jag bloggar om allt mellan himmel och jord som rör TREC.

I detta inlägg förklarar jag ingående vad TREC är för någonting.
http://trec.blogg.se/category/vad-ar-trec.html

Axelina skriver:

Svar: japp det är för headshaking. (Och du stavade rätt haha!) Skakar Shelly mer på huvudet när det är sol eller mycket insekter ute så kan det vara headshaking. Eller så är det iallafall på mina hästar! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...