Don't give up your dreams!

   
            För att blir grym på nåt krävs en massa energi, ork & tålamod. Man måste våga ge mycket, trots att det inte går framåt direkt. Det krävs en massa timmar på det man älskar mest, sporten du älskar eller bloggningen eller what evah ;) 
 
Jag vill bli grym i min sport. Folk frågar faktiskt ofta, hur orkar du lägga ner den tid du faktiskt lägger ner? Hur pallar du & varför gör du det? För mig är den frågan ganska patetisk, jag älskar det jag gör & min sport. Och jag skulle aldrig sluta med den sålänge jag tycker att det är kul. Om jag inte skulle tycka ridning eller friidrott var kul, då skulle jag aldrig ha en ponny, eller aldrig öva den där speciella tekniken i höjdhoppning, sitta & skriva långa texter på min HÄSTblogg eller tjafsa med folk i klassen som tror att ridning inte är nån sport ;)
 
Jag hoppas verkligen att ni älskar det ni gör & är beredda att fightas & ge mycket för att fortsätta med det!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...