Bloggen, right now

Känner att jag verkligen skulle kunna lägga ännu mer tid på bloggen. Driva den framåt, redigera bilder & sprida bloggen. Helt enkelt, få den att gå runt. Skriva inspirerande inlägg med både bilder & text som får många kommentarer & åsikter. Jag vill visa vad jag är bra på, vad jag helst skriver om. Så att ni "lär känna bloggen". Då känns det mer hemma att klicka sig in på den varje dag.
 
FOTO är en av sakerna jag saknar just nu. Eller jag har ju en systemkamera, men det är de att jag har ingen som kan ta kort på mig när jag rider t.ex. Lillasyrran som äslkade att vara i stallet förut, och följde gärna med ut. Har helt plötsligt bara ändrat på det och vill aldrig följa med till stallet & tycker det är dötråkigt...
 
Annars känner jag att jag får väldigt mycket inspiration från alla håll & kanter just nu. Musik, andra bloggar osv. Och era kommentarer ger mig definitivt mer kraft att driva bloggen framåt! 
 
Sen ska ju detta vara en "hästblogg". Och det behöver ju inte betyda att jag skriver 2 dagens ridpass om dagen, men det känns som det blir mindre och mindre om stallet osv just för att jag inte har några nya bilder. Jag vill att ni ska koppla min blogg som en Hästblogg, och det gör ni antagligen redan. Men ja, ni fattar.
 
ÅSIKTSINLÄGG tror jag också är viktigt för en blogg. Nå ut till alla där ute & visa vad man själv tycker. Det blir lite "spänning" på bloggen. Men det betyder självklart inte att man hänger ut folk osv. Jag skriver vad jag tycker om saker & ting, och ni håller med/eller inte. Och åsikter kan vara allt ifrån detta inlägg - till inlägg om mobbing osv.
 
 
 

angelica skriver:

Skönt om du har motivation och inspiration till att blogga och driva bloggen framåt :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...