Bikinis

Följer strömmen & gör som alla andra.
Lägger ut en massa olika bikinis.
 
 
Nä, inte riktigt. För detta är bikinis jag provat & fastade för.
Den första, denna ljusblåa bikinin. Randiga. Vad man nu ska kalla den. Jag tycker den var otroligt snygg, men den var inte jättebekväm, upplever jag den som. Är inte så jättemycket för "bara" snören som man knyter.
 
Samma bikini fast i röd, lika snygg. Ja, exakt samma som jag skrev däruppe. Fastade ändå för denna, för att den var så snygg.
 
Och så denna färgglada bikinin, som jag gillade skarpt! Lite annorlunda, samma där med "snörningen". Men den satt ändå bättre än de där uppe.
 
Denna blå-randiga bikinin gillade jag jättemycket. Den var bekväm, den satt bra & den var bara sådär perfekt. Satt snyggt på. Gillar den jättemycket. Den ser betydligt snyggare ut i verkligheten än vad den gör på bild. Det gör väl allt, i och för sig :)
 
Det var väl dem 4 jag tycker om väldigt mycket. På sitt lilla egna vis & sätt.

Alla är från STADIUM. Och den blårandiga & färglada kostar 149 kr. Och de andra två Race Marine kostar 99 kr.
 

Pia och Maja skriver:

den färglada var snyggast. kolla gärna in våran blogg :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...