W E D N E S D A Y

Morgonuppdatering, like a true blogger. 
Godmorgon alla fina läsare, 
Jag vet inte, men jag hoppas ni mår bra. För det gör i alla fall jag. 
Idag är det en helt vanlig, jobbig Onsdag. 1 dag kvar till påsklovet. För det är ju bara idag och halva dagen imorgon sen är det påsklov. Jag känner att jag verkligen behöver det nu. Lov alltså. 
Är så himla trött. Satt uppe sent igår och pluggande in allt till idag. Bara för att ni ska förstå mitt stressiga liv så tänkte jag göra upp en lista här, på vad jag gjorde igår kväll. 
  • Bytte sänglakan, oerhört jobbigt ska ni veta ;) 
  • Plugga inför engelska provet som är till idag
  • Plugga in engelska glosorna som är till idag, 25 st olika ord
  • Jag duschade & åt middag 
  • Plugga in NO läxan, massa (vikt) & tyngd, två sidor. 
  • Bloggade 
  • Övade inför min muntliga presentation till slöjden som är till idag. 

Allt det där gjorde jag på endast 3 timmar. (För de andra timmarna gick åt till stallet) Det är rätt grymt för mig ! 
 
Fick även reda på mitt spanska prov igår är faktiskt hyfsat nöjd. Ska jag berätta vad jag fick för betyg på det? Nä. 
Eller jo. Nu ska jag vara modig här! Jag fick ett C på det provet. Helt okej.
Läraren sa dock att jag var sååå nära ett B på det provet. Om jag inte hade gjort de där onödiga slarvfelen...ahh!! 
Ämne jag äfåglar & nöjd ändå, stolt över mitt C. 

Ha en bra Onsdag! 
 

Sanna skriver:

finis!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...