Visste du att.....?

•Jag lägger ALLTID fram de kläder jag ska ha dagen efter

•Jag hatar NO, eller Biologi kan vara lite kul

•Jag har aldrig i hela mitt liv skolkat och tänker heller inte göra. (Mamma du kan andas ut!)

•Det finns fler kycklingar än vad det finns människor på vår planet

•Greklands nationalsång har 158 verser. Ingen har hittills lärt sig alla verserna utantill.

•Det var en dansk som uppfann inbrottsalarmet, men tyvärr blev det stulet innan han hann ta patent på det. (HAHA, skrattade högt åt denna!)

•Guinness Rekordbok håller rekordet för att vara den mest stulna boken på allmänna bibliotek.

•Den bok som utgivits i flest upplagor, förutom Bibeln, är Ikea-katalogen.

•Utan färgmedel är Coca-Cola grönt.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...