MYCKET PLUGG

Jag har under de senaste dagarna vart lite frånvaro från bloggen. Har haft väldigt fullt upp. 3 prov till denna veckan har jag haft. Bland annat 2 till på Fredag.
Den mesta tiden har jag lagt på skolan. Plugga, plugga, plugga. Jag hoppas ni förstår det. Det handlar alltså om mina betyg. Och när någonting har med betygen att göra då faller bloggen & stallet långt ner. Jag älskar stallet, jag älskar att vara där. Men man kan inte skita i skolan bara för det.
Jag älskar att vara i stallet ändå. Men skolan kommer först. Jag bryr mig faktiskt om vilket jobb jag kommer ha i framtiden. Jag vill jobba med något kul. Och då får man gå in för det!

Har för övrigt haft en väldigt lugn vecka hittills. I Måndags hade jag pedagogisk eftermiddag & slutade klockan tolv. Var i stallet tidigt och var där i fleera timmar. I Tisdags (igår) var sista lektionen inställd pga sjuk lärare. Slutade vid halv ett. Gick hem och gjorde mig en kladdkaka. Gjorde klart frågestunden. Och åkte därefter till stallet. Idag första lektionen så hade vi vikarie, det var på engelskan.
Sedan på spanskan efter lunch kollade vi film & käkade godis. (Vi får det på min skola, avundsjuka? ;) Så fort vi ska kolla film så får man ha med sig godis, chips, dricka eller vad man nu vill ha)
NO lektionen vad inställd vilket innebär håltimma. Så jag stack hem till Anna, Emilia hängde på.
Sen var det matte & gympa och sedan så slutar ni.
Jag vet att en del hatar dessa typ av inlägg. Men jag var bara tvungen att berätta om mina chilliga (ett ord jag kommit på själv.........skämta! ) dagar!

Jag kämpar som en galning med att ladda upp del 1 av frågestunden. Men den står bara och laddar. Får försöka korta av den och sedan försöka igen. Känns som om det kommer ta en stund. Hoppas ni har tålamod!


Tilda med kort hår/Tilda med långt hår....
Det är frågan!


Ella skriver:

Vad fin du var i kort hår ^^,


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...