SORRY MONDAY, I´M BREAKING UP

SÅ TRÖTT! Måndag igen. Fick dra mig ur sängen imorse. Inte för att jag gick och la mig sent & sovit få timmar utan bara för att jag fick tanken av att det var så många dagar kvar till nästa helg. 
Denna veckan händer det nog inget speciellt. Jo i och för sig. Ska iväg & tävla på Söndag på GFRK. 
Men mer detlajer om det kommer komma under de närmsta dagarna. 
 
Det är förresten inte alls många veckor kvar till påsklovet. Jag kan meddela att det är 2 veckor kvar. För det är ju vecka 11 imorgon. Och påsklovet börjar vecka 13. 
Riktigt skönt! Men jag ska återgå till skolarbetet, dock så har vi lunchrast. Men jag måste börja värma upp min röst till musiken. Ska sjunga solo. Skämta, men jag och tre andra ska sjunga tillsammans. Inte alls scary eller så. 

Jag får väl låtsas att jag är Carolina eller någonting, för det låter ju trotsallt bra i ens huvud. Det är bara och låta bli att lyssna på inspelningen sedan som han ska skruva upp till högsta volym. Inga problem.... :S 
BAMSEKRAMAR


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...