Mitt liv kretsar runt denna godingen!

HAHA. Skämta. Men jag persnoligen älskar espresso house frapino. Så sjukt god. Bästa smaken är helt klart vanilj.
Vart jag än går, till stan eller till Kungsmässan, ni vet går och shoppar. Måste jag köpa en frapino. Eller något från espressos house för övrigt. Kan vara deras goda men-ser-skit-konstig-ut chokladboll. Eller smoothien (hur det nu stavas, det heter ju smoothie, så kan man lägga på en N då? Kanske borde skrivit DERAS SMOOTHIE)
Sån är jag. Petig på min stavning, petig på allting som jag med skriva att göra. Jag använder mig i princip aldrig av orden "typ" & "asså". För jag hatar dessa fula ord. Använder dem kanske när jag pratar. Men inte ofta. Och ett ord jag aldrig skriver är "DOM" Dom gick iväg. Eller. Dom har en hund. Nä usch.
Här är tjejen som är grymt petig i sina svenska arbeten! B nivå ni vet ! :)


angelica skriver:

Sv: Taack så jääättemycket! Hoppas du gillar min blogg och vill kika in fler gånger :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...