EL VIERNES SANTO

Långfredagen, min spanskalärare borde vara stolt över mig! 
Idag är det ju meningen att man bara ska sitta hemma och vara dyster och tråkig. För att vad är det nu igen? Jesus korsfästelse.  Men jag kan meddela att jag har gjort precis tvärtom. 
I'm so sorry Jesus. 

Jag har haft såå kul idag! 
Började med att jag åkte ut till stallet på morgonen och red ut en långrunda med Natha & Sebbe. Vi var säkert ute i 1h 20m. Minst. Och det var jättehärligt. Båda hästarna var jättepigga. Vi galopperade massor och gud vad mysigt det var. Vi hade jättekul. 
Sen efter det så gjorde jag iordning i stallet. Tvättade Shellys svans. Så nu är den äntligen vit igen, hallelujah. Och så tog jag hovfett på hennes hovar så hon blev riktigt fin! 
När jag var klar skyndade jag mig hem. Och gjomil mig iordning. Gick därefter tillsammans med min kompis Anna till Emilia som fyller år imorgon. Vi gick och överraskade hennes stort. Vi hade med oss en kladdkaka som jag bakat, och rosa grädde. De ni! Hon visste inte ens att vi skulle komma. Så hon blev riktigt överraskad. Sen var vi där en stund och sedan gick jag hem. 
Nu ska jag äta middag. Hoppas ni haft en bra Fredag! Let's Dance ikväll? ;) 

angelica skriver:

verkar som en härlig dag! :D
Jag har startat en frågestund på min blogg och det skulle vara superkul om du ville kika in och slänga in någon fråga! kram på dig och glad påsk :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...