Dagens ridpass 2 mars 2013

Detta är alltså utvärderingen av ridpasseN från igår.
Har inte blivit så många inlägg varken idag eller igår. Sov nämligen över med Dina igår till idag.

Igår red jag i alla fall både Shelly & Nikoline. Det gick jättebra ned Shelly. Joggade henne bara i 20 minuter i manegen, gick jättebra :)

Efter det så red jag Nikoliiiine. I början kändes hon jättefin. Men mot slutet så började hon igen. Att hitta på dumheter ;)
Hon ville t.ex. inte trava eller galoppera. Vi försökte till och med, med Potter som draghjälp. Men icke. Hon ställde sig på stället och bockade och viftade hej vilt med bakbenen. Det var en gång som hon riktigt så jag tappade ena stigbygeln, men det gick bra som tur var. Jag satt kvar i sadeln.
Det gick i alla fall bra till slut!

Just nu sitter jag och kollar på kontoret. Alltså, detta är nog det roligaste avsnittet av kontoret. Sitter och gapskrattar! Och jag menar verkligen gapskrattar. Det är en som jobbar dör som har dålig andedräkt. Jisses, det är min humor! Haha. Ni måste se det!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...