Blogg.se synas

Idag har jag vart med i den så kallade "synas" här på blogg.se. 
Jag tror alla vet vad det är. 
Och jag tvivlade lite på detta i början. Visste inte om det var värt det. Men det var så värt det. Kommentarer som bara flugit in. Statistiken blir plötsligt enorm. Inte den gamla vanliga, utan verkligen en förändring. Jag kan meddela att jag haft över 400 besökare idag! Dubbelt så mycket som i vanliga fall. Enormt roligt! 
Jag räknar inte detta som ett besöksrekord, faktiskt. Eftersom det kanske var lite fusk, jag vet inte. 
Tycker ni att det är fusk? 

Men det jag ville komma fram till var att tveka inte. Och det spelar ingen roll om du inte samlat in poäng tillräckligt nog för en bra tid. Din statistik kommer säkert höjas ändå även ifall du har en tid på t.ex morgonen. 
Och ett stort tack för alla fina kommentarer! Och länkningar på era bloggar. Utan att jag ens bett om det. Wow... 

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Vilken tid hade du? :) Funderar också på det, men vet inte om jag vågar ^^ Isåfall vill jag ha den bästa tiden, och inte ngn morgontid.

angelica skriver:

Köpte också en sån för ett tag sen och det lönar sig veerkligen! :D
Tycker inte det är fusk, tycker det är ett bra sätt att få fler att upptäcka ens blogg :D

Moa skriver:

Kan jag få en länk av dig XDDDD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...