Visste du att.....

- Jag har inte lätt för att gå upp i vikt
 
 
 - Det är redan dag 8 av Shellys vintervila
 
 
 - Jag saknar att rida, har inte ridit på en vecka. (Shelly har ju vintervila)
 
 
 - Egentligen så gillar jag inte kött. Fast jag äter det ändå, jag är inte vegeterian. Det är bara det att jag inte tycker det är så gott. Om någon frågar mig vad min favortmat är så fattar man nog att jag inte gillar kött. 
 
 
 - Min favoritmat är sushi, lax & skaldjur 
 
 
 - Jag hatar när folk spyr på filmer. Jag kollar bort direkt och håller för öronen, usch !
 
 
 - Det är många som blir jätteförvånade när jag berättar att jag har en storasyster ;) 

Kajsa skriver:

Hej va gärna med i min "veckans grymmaste blogg".

nora skriver:

Fin blogg! Redigt snygg ponny!

Matilda skriver:

Håller med om det där när folk spyr på filmer. Låter så himla äckligt!!

ANNA-SARA skriver:

SV: Tack så mycket!

Jo min dag har varit bra, hur har din osndag varit? :-)

Wilma & Emma skriver:

Sv: Tack så jättemycket! Jadå! :D

♫♪ sandra T skriver:

kul att läsa :)

LinnJ skriver:

SV: Tack!:D

Elina♥ skriver:

Fin bloogggg :)

Caroline skriver:

Sv: Tack det samma! Jaaa helt okej :) Och du?
Vilken fin häst! Önskar jag hade en själv... ;)

Theresé Hägglund skriver:

Hej! Tack desamma! Jättefin häst du har! :D

trisiaa skriver:

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare samt en personlig och snygg HEADER?

Delta då i veckans bloggtävling! Väldigt simpelt! Sedan dras 4 vinnare! Kram :D

June skriver:

Fin bild (:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...